Rastlösheten.

Jag har så länge jag kan minnas varit en rastlös person med spring i benen, även om det på senare år snarare blivit någon form av mental rastlöshet.
Det är väl delvis därför jag i skrivande stund påbörjar min senaste blogg, mitt senaste projekt. Kanske att det den här gången inte rinner ut i sanden, utan mynnar ut till någonting, vad det här någonting skulle kunna vara är i nuläget oklart. Jag vet inte själv vad jag vill åstadkomma, men jag vet att mina fingrar njuter av att skrida över tangenterna som ett spel med marionettdockor.

Jag hoppas att drivkraften jag har ikväll finns kvar en längre tid framöver. Det är lite nostalgi från pojken som brukade skriva två, tre artiklar per kväll och fortfarande aldrig var tillfredsställd med vad han åstadkommit. Det fanns alltid en känsla som inte gick att pricka med ord, och det gör det fortfarande.

Hur som helst så är tanken att jag ska beskriva min vardag, mina tankar, mina känslor och luckra upp min integritet för er som hittat vägen in hit. Jag hoppas att jag kan besvara dina förväntningar, men framför allt mina egna.

Med det säger jag god natt, god natt.

Kommentarer
Postat av: F

Fint!

2010-09-15 @ 21:06:47
URL: http://fridajuditerika.blogspot.com
Postat av: F

2010-09-15 @ 21:07:38
URL: http://fridajuditerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback