Jag vill inte höra vad du har att säga, jag vill bara hålla din hand

Spenderar sista timmarna av tisdagskvillarna med att avnjuta Facit, Annika Norlin och Säkert!:s senaste projekt. Lyssnar igenom albumet en gång och fastnar genast på det sista spåret, "Tyst nu".
Den akustiska gitarren och riffen skriker höst, lyriken träffar direkt i själen och musiken är stämningsfull för två. Tvåsamheten är avsaknad men musiken är ett fint sällskap och ersätter mänsklig kontakt, vilket i vissa fall kan vara en nackdel, men inte ikväll. Vet inte om det är för att jag har någon form av asocial störning, (vilket skulle förklara en hel del) eller om det är för att det är väldigt bekvämt att lyssna på stämningsfull musik såhär innan det är dags att bädda ner sig för kvällen. Förmodligen lite av båda.

Kollar på klockan och ser att den slagit över till onsdag, och jag som tänkte ordna till min dygnsrytm. Icke.
Nå väl, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback