Din hud är doppad i honung

Det har varit ett tomrum här på bloggen över helgen. Jag beskyller jobb och baksmälla för det, men trots det har helgen min varit väldigt bra. I fredags hade jag medvind då jag bestämde mig för att klippa mig, och att bli av med det mesta av sitt hår är väldigt bekvämt, även om jag var skeptisk till en början, men det är man väl alltid efter ett besök hos frisören. Jag vet att jag är sån iallafall. Bestämde mig därefter att traska till Skrapan och beställa en iPhone 4, vilket i sin tur resulterade i att jag fick med mig en hem direkt då de hade fått in 1 st precis innan jag kom. Det kanske låter tragiskt men det var fjärilar i magen känsla när jag med iver bar omkring med den i påsen min, sån är jag. Materialisten, hej.

Trots att jag själv är väldigt nöjd över att jag har en ny vän i fickan, så är det inte det som jag hade tänkt skriva om, egentligen. Sanningen är den att jag kanske inte har så mycket att komma med, men jag ville säga det att Annika Norlins nya album, "Facit" har ett väldigt passande namn. Det känns som om det är ett facit över hur musik skall vara, åtminstone på hösten 2010, för mig. Mycket talar för att den här hösten blir den bästa någonsin, jag tror det, fastän det kanske är så att jag är sjukligt och naivt optimistisk.

Det var mest det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback